Bij mijn vorm geven aan communicatie liggen de drie kernwaarden authentiek, ondernemend en sociaal aan de basis.

vasthouden aan eigenheid

Vraag: “Kies je ervoor om je aan te passen aan de wensen van je klant? Of biedt je jouw dienst of product aan op basis van wie jij bent en waar je gelukkig van wordt, en wil je de mensen bereiken die zich tot je aangetrokken voelen?”
Met je website, nieuwsbrief, mailing of drukwerk raak je de juiste mensen, wanneer dit zo goed mogelijk weergeeft en uitstraalt wie jij bent of waar je bedrijf voor staat. Het is een weerspiegeling van de eigenheid die jou en je dienst of product bijzonder maakt.
Daarom is authentiek zijn voor ons beiden een van de belangrijkste kernwaarden.

Een ondernemende creatieve geest

De weg van het eerste idee naar de uiteindelijke realisatie ervan ontstaat gaandeweg. Daarvoor is zowel mijn inspiratie als jouw input nodig. Een ondernemende creatieve geest geeft vorm aan beiden en voorziet in vaak verrassende resultaten.

Sociaal vaardig zijn als kracht zien

Tijdens het traject van ontwerpen en realiseren vind ik het persoonlijke contact met jou belangrijk. Waar het tegenwoordig vaak snel moet en er veel per telefoon en e-mail wordt gecommuniceerd, zie ik een toegevoegde waarde in persoonlijke tijd en aandacht. Door in een rustige setting te sparren en overleggen, door ruimte te scheppen en tijd te nemen om ‘het gevoel’ te vangen, komen we uiteindelijk sneller tot het gewenste resultaat.
Het zien van sociale vaardigheden als een kracht die het proces kan dienen maakt mijn set van kernwaarden compleet.